Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. szept. 24.

Chat.hu?+Ebay

Biztos hallottatok már erről az oldalról.Hát régebben jártam fel, de már vagy 2 éve nem voltam fent.Most onii-san felrángatott. =D Hát ahogy emlékeztem, csupa pedofil és perverz van ott.Például onii-sama beszélgetett esz leszbivel. O.O Hát amiket bemásolt.. XD Én meg egy kicsit hazudoztam. XD Mert rám írt egy emberke.Megkérdezte ugye hogy honnan írok.. én mondom neki hogy japánból.. XD Olyan jó másnak kiadni magamat. ^^ Most éppen egy Japánban tartózkodó, de magyar csaj voltam, aki azért tartózkodik Japánban mert a kedvenc bandája most lép majd fel, és a gazdag apucijától kikönyörögte.. XD Szóval most képzeljetek el egy hotelban, laptoppal a kezemben, és épp a napfelkeltét nézem... XD de msn-t nem adtam senkinek.Nem akarom hogy megint hogy perverz disznók legyenek fent.
Amúgy aki tudja hogy lehet rendelni ebay-ról az írjon.Mert vagy a szülinapi pénzemből, vagy a ballagási pénzemből akarok rendelni onnan cuccot.Waloli ruhát azt nem, mert ha minden valószínű akkor mamám varr nekem egyet. ^^
Na meg akarok basszusgitárt. ^^ Persze olcsón.. mert azért az ebayról rendelés min. 15 000 Ft, a basszusgitár szerintem min. 30 000 Ft, és hát nem tudom mennyi pénzt kapok majd, és majd a NyaConra is kell majd még.
Őőőőőőő... májvipen új képek, de ezt a legtöbb ismim tudja, mivel msn-en ki volt írva.. őő.. képek amik nincsenek májvipen. ^^ Csináltam onii-sannak mert megkért rá.Na meg csak úgy mert szeretem. =D A füzetes az régebbi. ^^ A sign féle meg pár nappal ezelőtti. ^^



Ez csak mert cuki. XD











0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009