Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. szept. 29.

Lelkiállapot I I.

Oké.. gondolkoztam még.. azt hiszem közrejátszhat ez az titok elárulós dolog ahhoz is, ami szintén egyik régebbi bejegyzésemhez kapcsolódik.Ismeretlennek könnyebb elárulni azt ami bánt.Onii-san érti hogy gondolom..Remélem Akito is érti... ^^
És létszí.. vegyétek semmisnek az előző bejegyzést.. Elegem van abból ogy mindig én szítom a vitát.Múltkor is én írtam a blogomba hogy na.. tudjátok.. Az is az én hibám volt..És az a beszélgetés amit megejtettünk a suliban, nekem roppantul kínos volt... De még ha neten beszélnénk is meg.. akkor is kínos lenne.. mert másnap a szemetekbe nem mernék nézni... Ez van.. Bolond vagyok.. ^^ De amint Csomorné tanárnő mondta.. de jó lenne egyszer teljesen meghülyülni.Én is örülnék neki...
Na szóval.. Rájöttem hogy még miért ilyen a lelkiállapotom.Mert iskolatársaim nagyrésze megvet azért ahogyan kinézek.Elgem van abból hogy mindig kérdezik tőlem is hogy emo's' vagyok?Hát baszod.. Hát most komolyan. a hajam miatt néznek emonak? Mivel nem öltözök sötétbe.. Na meg amikor kínaiznak.. Meg én vagyok a hülye.. de amikor mindig röhögnek, előttem, mögöttem, mellettm, akkor mindig zat hiszem rajtam röhögnek..Kivéve akkor hiszem az, ha hallom a beszélgetésüket..Bolond vagyok.. ez van...

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009