Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. okt. 2.

Itt volt.. de elment..

A mikulás bácsii X"D Nem a mikulászra gondolok.. hanem Miyavira.. Én sajnos nem mentem a koncertre, de akartam.Nagyon is.Remélem felteszi azokat a videókat amiket a "helyes szöszi segédje" készített.Már kettőt fel is rakott. *-* Milyen hajlékony már gecc. X"D
Remélem jön máskor is.Arra már bizti megyek.És remélem arra a koncertre már több magyar szót megtanul. *-* És remélem hogy akkora majd többet kibírok majd venni a beszédéből. X"D Annyit ki tudtam venni az egyik videóból hogy a lánya is szeret minket, meg hogy mi egy nagy család vagyunk. *-* Hát most komolyan.. meg az élménybeszámolókból.. ilyen kedves embert.. Mert uyge a PeCsában volt a koncert.Bent a nagyterembe.Aztán egyik csaj rosszul lett és megkérdezte hogy Are you oke? *w* Meg olvastam olyat is hogy másik csaj rosszul lett és Miyavi meg a gitárosa ott ölelgette szegényt. *-* T___T Meg hogy nem számít a bőrszín, meg a nyelv, a származás, ő japánul énekel nekünk, mert csak az számít hogy a zene összeköt minket.Most komolyan.. létezik még egy ilyen ember a világon? T____T Meg ledobta a közönséghez azt az üveget amiből ő ivott. *-* Meg locsolgatta a népet.. De wáááááá >.< Meg az a szeretleke.. sírógörcsöm lett tőle.. Letöltöttem yútubról azt a videót, persze mp3-mas formátumba.De megtalálja bárki youtubon ha beírja hogy Miyavi "szeretlek"
Fel is töltöttem már akkor az mp3-mas formátumú szeretleket.. ITT van. ^^ (Gyengébbek kedvéért: katt az "ITT"-re).
Persze berakom ide videóba is.. Az a mosolygós arc miközben kimondja.. T____T

Na oké.. azt hiszem elég volt a nyavalygásból. O.O AKinek kell a letöltés az írjon.. kell msn cím? küldj ímélt.Kell ímél cím?Küldj kommentet vagy írj a chatbe, add meg ímél címedet és ha szimpi vagy (avagy nem csak egy ímél címet löksz be) akkor írok neked...
Chu~ Imádkozzatok Istenért.. avagy Miyaviért. XD Karácsonyig nem láthatja melody.-ot és Loveliet.. T_______T

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009