Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. okt. 8.

Nyelvtan.. O.O?! + plusz dolgok

Oké.. most nézhettek hülyének de elegem van a rövidítésekből.A "vok, sztem, stb." szavak már nagyon fájnak..na meg a muszáj-t nem is mondom, ami egyesek szerint muszály.. oké, logikailag a muszály lenne a jó, de nem.Nyelvtanilag muszáj.
Oké, a rövidítéseket én is használtam régebben.De most már szinte kiráz a hideg tőle.Na meg a sima v betű helyett a w használata.Meg a "cia".Kérlek szépen, próbáljatok meg normálisan írni, hisz felnőtt korban egy önéletrajznál nem lehet így írni, mert akkor lesheted mikor vesznek föl a kinézett munkahelyre.Jó, oké, én sem tudok teljesen helyesen írni, mivel nekem is a bója az bólya.De senki sem tökéletes.Meg szerintem a böngészőknek nem azért van helyesírás ellenőrző kiegészítője (tudjátok, hogy aláhúzza pirossal a nem helyesen írt szavakat) hogy milyen csinos is aláhúzottan az a betű.
Ami még ki tud készíteni az az evvel.Az mondjuk nyelvtanilag helyes, de engem kiráz a hideg tőle.Kagoék nem hiszem hogy sokszor halhatták volna tőlem hogy evvel.Mindig ezzel-t mondok.
Vagy épp a tanulhat-nák/nék.Most melyik a helyes?Mert szerintem a -nék.De nem tudom.Valaki kisegíthetne. ^^" Mert egyiknél sem húzza alá a Mozilla... Lehet ez is ízlés kérdése.
Oké, van olyan szó, kifejezés vagy név ami idegen szó.Például a Miyavi, blog, Kago, Asu, topic stb...
Befejezés kép annyi hogy senki sem írhat tökéletesen, mindenki írhat el szavakat.Meg szeretném ha senki se venné magára, ez csak.. csak az én véleményem. ^^" (Na ezt a bejegyzésemet látná Csomorné tanárnő O.O Egyből kis kedvenc lennék xP xD )

Amúgy már kedd óta nem vagyok suliban.Keddre és szerdára kiírt a doktorbácsi, ma meg érvételen voltam. O.O Annyira végül is nem fáj, olyan mint az injekció, csak hosszabb ideig tart.Közben persze Miyavira gondoltam, és hogy mi lett volna ha ott lettem volna a koncerten... xD Beteges fan lettem... XD
Most meg állatneveldén beszélgetek egy 19 éves animés lánnyal.És azt mondta érettebb vagyok a magam korúaknál.Nem tudom.Lehet hogy van benne valami.Már nem akarok senkit sem megbántani, nem azért mondom. ^^" Csak.. mintha idősebb lennék nálatok.. De nem vagyok az.Létszíves, senki ne vegye magára...

Öhh.. azt hiszem ennyi. xD Sziasztok, szép napot, chu~

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009