Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. okt. 9.

O.O

Most komolyan.. hogy lehet az hogy amiket mostanában nézek filmeket, abban benne van valamelyik szereplő Az ítéled:család című sorozatból.Például a year one.Jack Black társa az a fiú aki benne van a fent említett sorozatban.És ugyan ez játszik a Superbadban is.Meg a Juno-ban is.Hát most komolyan.Most meg néztem a Másnaposokat.Igaz, abban csak mellék szereplő, de az a csávó van benne, akinek van Az ítéled:család című sorozatban egy kertestvére, és aki volt a börtönben.Jó, oké, egy színész nem csak egy filmben játszik.De ez a fiú, az most ennyire jó?Oké, mondjuk a year one-ban a végénél cuki, és tök szép lánnyal jön össze.(Tudom, nem az a lényeg hogy szép-e, vagy sem. XD)A Junoban kettő előbbiekben említett sorozat szereplője van.Na, lássuk is képekben, kik ezek, én hol láttam őket (már amire emlékszek).
Jason Bateman
Én speciel a Junoban láttam, és Az ítélet: család sorozatban láttam.





Michael Cera
Amiben láttam: Juno, Year one, Superbad, Az ítéled: család
Most csak ennyire emlékszem, de biztos állíthatom hogy több filmbe láttam.




Jeffrey Tambor
Most a Másnaposokban, Az ítéled: család





Oké, hülyének nézhettek a kiakadásom miatt. XD De nem szeretem ezt a sorozatot (mármint Az ítéled: család sorozatot).
Rendben, kiadtam magamból. XD Most már világgá kürtöltem (aközött az egy két ember között aki olvassa a blogom)... Na ennyi.. Chu~

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009