Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. aug. 19.

Blog

Rájöttem mi az az érzés ami a Slumdog Millionaire-nél volt.. undorodás...embertől való undor.Az undor szóval lehet legjobban kifejezni.

Con: 2 nap ^^

MT-n új profil, lessétek meg.

Amúgy meg lehet vérszegény vagyok. :S Mert ha sokáig állok akkor rosszul kezdek lenni, ,és kezd elsötétülni minden.Szóval olyan mintha elájulnék.De csak a nyár eleje óta.Szóval a nyár miatt.És anyum azt mondta lehet vérszegény vagyok.De én nem akarok vérvételre menni, nem akarom hogy belém szúrjanak egy tűt. T__T HELP!!!!

8 szólás:

Akito írta...

Te is vérszegény vagy? Azta... ._. XD (bár az még nem biztos..szal, a tűt meg meg se fogod érezni ha mentek még is vérvételre..xD bár ki hogy viszonyul hozzá ._.)

~KitsuneAsu~ írta...

Hát lehetséges, mert anyum azt vashiányos xD (az is így hasonló a vérszegénységhez.. vagy nem? O.o) De nekem olyan vékony a karom. T__T Simán átszúrja a tűvel T__T xD

michii írta...

útálom a vérvételeket meg a hasonló doglokat. kivéve a tetkót*-* annak szép az eredménye, de a vérvételtől szép lila meg kék-sárga-zöld foltok lesznek és nem szép rajz/minta. annak van értelme XXDDDDDDD.

~KitsuneAsu~ írta...

xD Én amikor tudatomban voltam még sosem voltam vérvételen.. xD Mondjuk szurin igen.. de attól nem lettem kék-zöld foltos.. =) És tetó az szép,de én nem akarok, mert hogy nézne már ki rajtam, mondjuk a derekamon egy pillangó, 77 évesen? x'D

michii írta...

szépen:D láttam nyanyán tetkót és szíp volt xD mellesleg éehet h addigra már megpusztulsz:PP

~KitsuneAsu~ írta...

Köszönöm az optimista hozzászólást. x'D Én még 200 évesen is élni fogok. q:

Akito írta...

várjál...akkor mi van a 2012-es világvégével? xD

~KitsuneAsu~ írta...

Mondom legyünk optimisták >.< nem les 2012-es világvége, hisz 2004-ben sem volt. xD

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009