Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. szept. 4.

*Fáradt*

Nem akartam a suliról írni, mert mostanában az olyan sablonos.Mindenki arról ír.De most nyavalygok egy kicsit. ^^"
Na hát igen.Sajnos megkezdődött ez a rémes suli.Nagyon fáradt vagyok.11-kor fekszek és reggel fél hétkor kelek.Ennyi alvás nem elég nekem.Ráadásul használt könyves lettem, és matek tankönyvem még nincs.Mondjuk nem csak nekem nincs.A matek tanár meg még így is ad fel házit. -.-"
Órarend az szörnyű.Minden nap 6 óra, egyik nap még 7 óra is, igaz hogy azok között egyik matek előkészítő, amire nem megyek, de utána meg egy tesi. ˇˇ A magyar előkészítő meg kötelező pénteken negyed 8-kor. T__T Nem bírom én ezt.A gépet abba kell majd hagynom.. mert emellett tanulni. O.O Továbbtanulni meg még mindig nem tudom hogy hol fogok.Pedig minden tanár ez kérdezgeti.Ajánljanak ők sulit.Bár magyar tanártól nem hiszem hogy elfogadnám az ajánlást. XD Bár az első magyar órán jó volt, mert ültetett, és minket, a 4 barátnőt egymás mellett hagyta. ^^ mondjuk sok mindenkit egymás mellett hagyott. ^^
Meg ma még el kell mennem matektanárhoz, megbeszélni mikor fogok járni. T__T Hetente 2x.Sok ez nekem.Lusta vagyok suli után eljönni a géptől.Még ha unatkozok akkor is.Amit vettem animeconon, a 4 Árnybírót, a 10. kötetet még mindig nem olvastam el.Nagyon lusta vagyok.

Oké... azt hiszem befejezem a nyavalygást.Remélem ti nem vagytok annyira fáradtak mint én, jó hétvégét. ^^ chu~

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009