Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. szept. 7.

Music

Ma szinte egész nap zenét hallgattam.
Suliról nem fogok írni, mert hát minek?Majd a nyavalygós bejegyzésekben. XD
Antifaces.Gondolom majdnem mindenki ismeri őket. =) Nagyon jó videókat tolnak össze, még ha képekből is állnak össze a videóban.De hangalámondásos, és amiket kitalálnak. X'D
Na szóval.Tegnap találtam rá a blogukra.Mostanság zenéket is tolnak össze. ^^ Persze ők rapelnek.Nem szeretem a rapp-et, de ezeknek a szövege. =) Beteszek egy-két számot.





Na, szóval a hangjuk nem is az igazi, de a szövegek amiket írnak. =) tehetségesek benne szerintem.

A másik csapat.Versailles.Gondolom sokan hallottatok már róluk.Még ha onnan is hogy azt olvasgattátok majdnem mindenhol hogy Jasmine You, a basszusgitárosuk meghalt. T__T Na szóval, én ennek a hír hallatán hallgattam bele a zenéjükbe.Ez olyan izé, de ez van.Nagyon jó a zenéjük. ^^ Azt hittem hörgős meg üvöltözős lesz, erre fel meg. =D
Ma egész nap azt hallgattam.Vagy is délután.De hát akkoraa a zenéjük. ^^ Öhm.. tőlük is beteszek egy-két számot. ^^




Ja amúgy az Anitfaces blogja: www.antifacesblog.blogspot.com
Ennyi mára azt hiszem... chu~ ^o^ *Piiiiikkaaaaachuuuuuuuuuuuu*

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009