Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. okt. 18.

Álom

Tegnap aludtam.Jó sokat.és vele együtt álmodtam is.Azt is jó sokat.na, szóval.12 óra hosszát aludtam a tegnap.Jól aludtam.Nagyon jól, annyira jól hogy a nyálam is kifolyt a párnára.. XD
Na mindegy, az álmomról akartam beszélni.Az elejétől fogva nem emlékszem rá, amire emlékszem, azt se tudom milyen sorrendbe volt.Mindegy, kezdem, oylan sorrendbe, ahogy szerintem volt.
Első részlet az az, hogy el van romolva a kocsim. O.O Vagy nem tudom már.Aztán elkellett mennem alkatrészért, egy ilyen teherautóval.de nem ilyen kamion szerűséggel, hanem olyan, hogy naagy a csomagtere, és elöl csak 3 személy fér el.Remélem tudjátok melyikre gondolok.Na, szóval azzal mentem.De ilyen rejtvényt, vagy nem tudom mit kellett megfejtenem.De olyan gyönyörű városon utaztam. *-* Tengerparton volt, szóval.. ^^ Na mindegy, megszereztem valahogy az alkatrészt.Aztán mentem vissza.Kiszálltam a kocsiból, és megjavították az enyémet.De közben a szerelmemet valaki elütötte, és én nem is foglalkoztam vele, ott ölelgettem valami másik pasit, de közben az elütött csávó felé húzott a szívem. O.O Aztán már csak arra emlékszem hogy éjszaka futok egy házba, de úgy hogy egy családdal, és esik az eső. O.O (Tiszta horror film -.-) Aztán beértünk egy tök üres lakásba. O.O És ott barmoltunk a családdal, és valahogy úgy érzem hogy az az elütött csávó családja volt. O.O

Na erre emlékszem az álmomból.És szerintem ez a jövőm.Oké, hülyeségnek hangozhat.De na.. Szóval az lenne a lényege, hogy majd szerintem lesz egy szerelmem, akit elhagyok egy másik fiúért, csak mert az gazdagabb, vagy nem tudom.Aztán mégis visszatérek a szerelmemhez, aki a férjem lesz, és igaz hogy nem lesz annyira gazdag, de legalább boldog leszek.
Én remélem hogy ez lesz.Nagyon szeretném... De hát.. ezt nem igen tudom eldönteni..
Chu~

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009