Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. okt. 22.

Érzékenység meg minden hülyeség

Tegnap néztem Up-ot.Most azon tényleg lehet sírni, vagy csak én tudok? O.O Mert sírtam.Szégyellem, de ez van.Amikor ahhoz a vízeséshez ér a házzal, és kirámolja a házat, hogy még repüljön, és a foteleket egymás mellé rakja.Azon a részen sírtam.
De mostanában szinte mindenen sírok.Kivéve a vígjátékokon, akkor mosolygok.De nem nevetek.Csak mosolygok. O.O
Na, de miért van ez az érzékenységem? O.O Persze akkor nem bírok sírni, ha fizikai sérülést észlelek.Csak áuu-zok.De ha lelki sérülés?Könnycseppek az arcomon.Miért van ez?Aki tudja a választ, az hívjon, a 06/22/444-55-66-os telefonszámon. X"D (Gyengébbek kedvéért ez egy kamu telefonszám, kommentben, vagy chatben a választ.)
Lehet hogy a hormonok miatt? O.O X"D Hát kitudja..Termelődnek bennem, rendesen. XD

Egyébként.Valaki nem tud Jászberényben olyan sulit amiben lehet japánt tanulni? X"D *tudjahigynincs,deháthavalakiismerolyantot*

Na jó, nem akarom elviccelni ezt az egészet.De ha most ilyen kedvem van. XD

Jajj, tényleg. megtaláltam Magyarország legjobb honlapját. *-* Nekem nagyon tetszik, remélem nektek is elnyeri tetszéseteket. ^^ www.muszaly.hu

Őőő.. azt hiszem befejezem a baromfikodást..XD Sziasztok, jó éjszakát. ^^ Chuchulovelymunimunimuramura~

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009