Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. dec. 13.

2009 Bécs Évfolyamkirándulás

Voltam ilyenen is.A 8.A és B osztály egytt volt. (Ne menjünk már így legközelebb >.<) Hajnali ötkor indulás.Felkelek nagyban fél négykor, tök kómásan elkészülök, aztán jöttek értem Kagoék, és kivittek (még egyszer nagyoooon köszi ^^).A buszon olyan jó helyet sikerült kifogni, olyan ablak mellett, amiről lejött az a szar, és olyan undorító volt. x_x Aztán miután elindultunk Kago cserélt helyet Szilvivel.Aztán meg hátraültek, Gabi meg oda ült mellém.Persze ez már a Dunántúl volt, szerintem... :/ MONDO nézegetés, már amikor átértünk a határon.. És és és és én megbolondultam.. O.O XD A MONDO-ban volt kettő olyan dolog, ami miatt én nyafogó görcsöt kaptam. XD Egyik az az apró kis képecske az x-men kezdetek: a farkas c. filmről, amiben persze szerepel Ryan, és ő is rajta volt a képen, és és és ezután elképzelhetitek.. XD Meg a másik mini kép a.......... *dobpergés* Sex Pot Revenge ruhaboltról. *_________________* (őhh.. japán márka, punkloli cuccok vannak benne). Na ott is megőrültem..Nyáuuuuu. *-* Aztán meg odaértünk a Ferenc József és Sissy kastélyához.Egy félórát vártunk hogy bejussunk, addig a kertben voltunk, ahol is felmentünk a nagy dombra, és elfáradtam, de gyönyörű volt. *-* Lefele menet meg majdnem legurultam. XD De ott a kastélynál volt 2 olyan helyes pasiiiiiiiii. *-* (Több helyes is volt, de nagyon helyesek ezek voltak..Az ázsiai még rám is mosolygott. *-*) De amúgy olyan sok embernek volt olyan sapija mint Ryannak van.És amúgy volt egy csomó Ryan hasonmás. *-* Ja.. túlságosan előre haladtam.. a hasonmások nem a kastélynál volt.. XD Na szóval bejutottunk, hallgattuk azt a készüléket, végigjártuk satöbö satöbö.. De a lovacskás szobába nem jutottunk be.. És wááá, tényleg perverz vagyok amúgy.. XD De most kinek nem AZ jut eszébe a lovacskás szobáról? ^^"" Aztán mentünk a buszhoz, és mentünk a sétáló utcához.Ott egy ideig Kagoékkal mentünk, de hát annyira siettek, lemaradtunk tőlük.Most nem fogok a semmiért sietni.. -_- De amúgy ott tök jók voltak azok a beöltözött emberek. ^^ Főleg az a festményes. *-* De amúgy za a sétáló utca csak arra volt jó, hogy szétjárjuk a lábunkat.De amúgy szépek voltak.. a pasik X"D Hát most na.. Azt kell figyelni.. *-* Aztán mentünk a karácsonyi vásárhoz.. Na ott aztán voltak emberek. O.O Miután bementünk a sok ember közé, pár percig csorgattuk a nyálunkat az édességekre, de tovább mentünk (amúgy itt se Kagoékkel voltunk.. Azt se tudtuk merre mennek..) aztán aztán wááá *-* Olyan cukihelyesaranyos srác volt... hogy nyáááuuu.. követni akartam, de eltűnt.. =( De legalább ott a vásáron vettem magamnak édességet, Annának és Kittinek meg karácsonyi ajándékot.Így meg utólag meg vehettem volna olyan gyertyát is anyumnak, mint amilyet vettek az ikrek.. :/ Pont 5 euróm maradt meg, és az pont annyiba került..=( Aztán jöttünk hazafele, megettem (vagyiis.. izé.. megettük) az össze édesség kajámat.. (na jó, az összeset nem, mert maradt egy mexicorn, de már az is elfogyott XD) A visszafele úton egy kicsit nyomorogtunk, kicsit csorgattuk a nyálunkat.. Láttunk limuzint Pesten.. De szomorúak voltak, mert nem engedtek le minket Gabival.. pedig minket vártak.. Pedig benne ült Miyavi és Ryan.. mi tudjuk.. és szomorúak voltak hogy nem mentünk oda hozzájuk.. T_T XD Aztán őhh.. 11 óra felé hazaérkeztünk.. én meg persze gépeztem egy kicsit, de lusta voltam twitterre is írni, meg máshova is.. Idáig is azért nem írtam meg luuuusta vagyok. XD Na, szerintem csak ennyit akartam írni..
Chu chu lovely muni muni mura mura purin purin boron nurururerorero~ XD

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009