Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. aug. 24.

Első con

Yeah, megvolt az első conom. ^^ Jó volt, csak kicsit unalmas.. meg kevés ember is volt.. legalábbis mindenki azt mondta, meg én is láttam vagy egy emberkét 10x, és ezt minden emberrel.
Vettem Árnybíró 7.-8.-9.-10. kötetet és egy kitűzőt.Meg ettem sushit.Lazac varázs tekercs.Hát nem mondom, nagyon elvarázsolt. -.- Nekem nem ízlett.Majdnem kihánytam, de végül is szétrágtam és lenyeltem.Szerintem a halikra miatt nem ízlett nekem. ^^"
Képeket majd kaptok ha felraktam.Meg rólam és Kago-ról is kaptok képet, amint átküldte a faszi a képeket.
Vasárnap a csoportos performance-n kisikítottam a fejemet.A BATár Royale, a Chili Boys és az a Kaleido Star-os tetszett a legjobban.
Egyébként kurva sok Natúró-s, Blícs-es, meg Dísznót-os cosplayes volt, és szerintem ez már unalmas...
Aki volt conon, és látott, az írjon a csetbe, vagy kommentbe.
Ilyen ruhákba tartózkodtam a conon:
Szombat: fekete szoknya, fekete póló, zöld sál (amikre japán jelek voltak írva, de nem igazán látszódott), fekete-fehér kockás öv, fekete tornacsuka.
Vasárnap: fekete tornacsuka, kockás gatya, fehér blúz, piros nyakkendő.

Yatsutól meg megkaptam a Dark Cherry-s hajszínezőt. ^^ Köszi Yatsu. <3

Hikari.. neked meg jobbulást.. kár hogy rosszul voltál és nem tudtál conra jönni.

Neko princess: te meg jövőre mész majd, és találkozunk és én meg majd szétsikítom a fejem. O.o

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009