Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. aug. 27.

2009 Nyár: Élmények

Most mindenki azzal van elfoglalva hogy nem sokára suli.Én is ezzel vagyok elfoglalva.Sablonos.Ez van.
Most ebbe a blogba szeretném összefoglalni a nyári élményeimet.Nem lesz sok, de azért szerintem lesz olvasni valótok.

Először is.Emeséztem ázsiaiakkal angolul.Chi volt a kedvencem. ^^ Olyan helyes volt.Sőt, egyszer még hanghívást is kezdeményezett.És cuki volt a hangja.Szerencsére nem volt jó a mikrofonom, ezért nem halhatta a gyönyörűséges hangom, ami Kago szerint hasonlít a Shin magyar szinkronhangjára. x'D

Másodszor.Megkaptam a számítógépemet júniusban, aminek köszönhetően egész nyáron gépezhettem és felregisztrálhattam csomó oldalra.És animézhettem.És így tovább.

Harmadik emlék/élmény.Az Okawari tábor.Nekem nagyon tetszett, azt az élménybeszámolót előző blogomban találjátok.Ott sok új embert (szám szerint 20-at) ismertem meg.És hát na..A többit megtaláljátok a cikkben.

Negyedik.Anna berényben.Még ha ez nem is annyira nagy cucc, nekem számított.Ráadásul akkor készült a kép a szép pocimról. xD És mennyire nem akart elengedni a kisfiú. =)

5.Az első conom.Yatsuval.Meg szombaton még Dudkal is.Ráadásul találkoztam néhány MT taggal az MT talinak köszönhetően.Vasárnap meg a performance.Még mindig be vagyok rekedve. XD De hát na.A Chili Boysnak, a BATár Royalénak és a Kaleidos cosplayeseknek sikítani kellett.Őt voltak a legjobbak. ^^ Na meg a pocky. *-* Meg a sushi. : S Legközelebb nem eszek Lazac varázs tekercset. XD Meg az a sok cosplayes. *-* A buzi beütésű fiúk. (L)

Meg a nyár folyamán ezer gondolat cikázott át a fejemen.Sok mindent meg is tudtam a nyár folyamán.Rájöttem hogy irigylem a párokat, hiányzik az hogy valaki udvaroljon nekem, megfogja a kezemet.Megcsókoljon.Érezni akarom milyen a csók.Mert nekem még nem volt meg az első csókom.Csak az a baj hogy túl válogatós vagyok, na meg hogy nem nézek ki jól...Nézhettek akárminek.Úgy is sok mindent mondtak már rám az emberek. ^^
chu~

1 szólás:

Akito írta...

"Érezni akarom milyen a csók."
Hát én fetrengek a röhögéstől...xD
A kicsi Asu-ból, nagyobbacska Asu lett érzelmi szinten...ejha! XD

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009