Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. aug. 29.

Happy?

Most az vagyok.Lehet azt mondani rám. ^^
Ami miatt nagyon is az Neko princess (Anita, Nittuskah, Noelex, ki hogy hívja. =D).19. óta ismerem.Persze interneten.De egyre jobban szeretem. ^^ Találkozni akarok vele élőben. ^^ Ráadásul volt annyira aranyos hogy csinált nekem kettő órarendet és egy ellenőrző borítót. ^^ Mivel én és a photoshop olyanok vagyunk mint ég és föld. XD
Másik dolog ami miatt boldog vagyok, az az hogy valamennyire emlékezetes lesz ez a nyár. ^^ Erről bővebben az előző bejegyzésben olvashattok. ^^
Meg lehet lesz waloli ruhám. *-* Mert mamámnak mondtam hogy nem tudok dönteni hogy mi legyek következő conon, Pikachu vagy Totoro.Ő persze nem tudja kik ezek, én nagy nehezen elmagyarázom, erre fel meg mondja hogy ő valami kimono szerűséget képzelt el, ilyen mű kimonot.És hát én itthon meg a walolira gondoltam. *-* Szóval majd mondom neki, és majd megvarrjuk. ^^

Meg rájöttem hogy szeretem Cozombolis zenéjét.Tök jó a szövege. ^^ Kinézetre nem éppen egy Miyavi, de hát na. XD Most lehet megkövezni...

És Neko princess művei amit nekem csinált. ^^


És most jöjjön az az ellenőrző borító amit én csináltam, meg amit csináltam Neko princessnek. ^^


Na ennyi.. ja.. ti is használhatjátok ezeket a dolgokat. ^^
chu~

ui.: conos képek: www.stormbyte.hu

1 szólás:

Neko Princess írta...

Szejetlek én is ^^

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009