Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. szept. 16.

Megint minden ^^

Üdv néktek. ^^
3 napja nem írtam.de csak azért mert unalom van... : S Most is tökre álmos vagyok...De aludni persze nem akarok.Na meg tanulni se. O.O *közbeunatkozikis*
Amúgy mint láthatjátok új sablon van fent. ^^ Nem mintha az előző nem tetszett volna, de ez olyan aranyoska. ^^ Mondjuk nem annyira szép mint az előző. O.O
Amúgy... úgy érzem hogy megsértettem onii-sant. O.O *bebeszélimagának* Azzal hogy itt a blogban a nyavalygásnál megemlítettem hogy olyan jó lenne panaszkodni neki, aztán az előző bejegyzésnél meg hogy ismeretlennek jobb panaszkodni.De onii-san az nem ismeretlen, azt nem így értettem. ^^" Szóval remélem megmagyaráztam, és remélem hogy csak tévedtem azzal kapcsolatban hogy megsértettelek. ^^"
Valamelyik nap meg horrorfilmet néztem.Nem kellett volna. XD Mondjuk most már nem fosok, de azon az éjjelen nagyoooon. XD A rémségek könyve.Gyenge horror, de én az ilyenektől is befosok. XD
Ma meg írtunk történelemből témazárót...Hát.. szarul sikerült. =D De majd kijavítom. ^^ Csak ez az év eleji felmérő. O.O 2-es vagy 3-as lesz. ^^"
Meeeeg hétfőn írtunk matekból cetlit, és 5*-ös lett.Igaz, sajnos csak kis jegy. T__T Na mindegy..
Na megyek és unatkozok tovább. O.O Vagy tanulok. =D Sziasztok, chu~ néktek. ^^ XD

ui.: Amúgy ha valaki nem tudná mi az a chu, hát megmondom. XD Annyit jelent hogy pusziii *-* ^^

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009