Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. szept. 13.

Minden

Bocsánat a tegnapelőtti nyavalygásom miatt.
Most tiszta magabiztos vagyok, így hogy Anna is ennyit írt, Tensi is írt, és ma rájöttem hogy Anime Wynter is kirakott a blogján a linkekhez.. ^^
Na szóval, mivel a chatben nem akarok válaszolni, na meg lusta vagyok, ide válaszolok.
Anna: nagyon szeretlek, szívesen panaszkodnék neked, de te belülálló vagy és nem kívülálló. XD Egy idegennek könnyebb panaszkodni, egy oylan embernek aki nincs a közvetlen közeledben könnyebb panaszkodni.Szerinted miért van a pszichológus? ^^ TV-n már én is gondolkoztam.. de az nem nekem való lenne, mert biztos vagyok benne hogy azzal kezdenék hogy olyan izébe kerülnék be.Hogy hívják azokat?Na azok a játékos izék. >.< És én abba nem lennék jó, mert nem az igazi a beszélőkém. =D
Tensi: huu, soksikert a pasiszerzéshez. ^^ Az állatkertbe meg bármikor mehetünk, gyere és megyünk. =D
Neko: bezony ám *-*

2.
Elkezdtem a Légy jó mindhalálig-ot.Eljutottam a 4. fejezetig.De csak azért olvastam tovább egy idő után mert hát köhömm.. XD Egy kissé yaoi szituáció kezdett kialakulni. xD Rakok be egy két idézetet. ^^
"s felvette a télikabátját,
közben feléje hajlott úgy, hogy a derekát is meghajtotta, s azt mondta:
- Elvárlak.
A kis Nyilas nem felelt, mert sértette, hogy ilyen finom szót mondott: „Elvárlak!” Ő ezt nem
tudta volna kimondani. Mi az, hogy: elvárlak?"

"De ő nem merte kérdezni, csak azt gondolta, hogy milyen más fiú ez a Gimesi, mennyivel jobb
fiú, s ő ennek az igazi barátja! Ezt úgy szereti, kisebb is nála, meg gyengébb is, ha igazán
verekednének; meg a leckét se tudja jobban; meg hátrább is van eggyel," "Szóval szerette volna
megcsókolni Gimesit, mint a testvérét, s azt mondani neki, hogy: mi barátok vagyunk.""

"Gimesi kijött az asztal mellől, és körülfutott a szobában, ahogy az iskolában szokott, a fejét
előre tartva, aztán jól nekiment Misinek, fejjel.
Ez kacagott és hanyatt bukott, úgy, hogy leesett a földre, de még ott is kacagott.
Akkor Gimesi lehajolt hozzá, s elkezdte dögönyözni.
- Röhögsz, röhögsz?... - s gyúrta, mint a tésztát.
Ő hangosan nevetett, s hagyta magát, mert egész elgyengült a nevetéstől."

Szóval köhömm.. XD Jó kis uke ez a Nyilas Misi. =D Bár Gimesi is uke féle, de két uke? O.O Melyik lenne a seme? ^^"

3.
Eldöntöttem.Nem érdekel.Japán-magyar tolmács leszek, és kész.És sok pénzt fogok keresni.És jómódú leszek.És tök szép lakásom lesz. ^^

Na jó.. megyek tanulni. O.O Jó éjt, jó hetet.Nekem meg kívánjatok sok szerencsét a törihez, a matekhoz, a nyelvtanhoz, az irodalomhoz és satöbbi...^^

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009