Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. szept. 11.

Nyavalygás


Néha ilyen blog is kell.Ha nem érdekel akkor ne olvasd el.Panaszkodhatok én is néha, nem?
Na szóval.
Fáradt vagyok.Nagyon.A suli kiszívja minden erőmet.Tesin állandóan focizunk.Szar.Jövőhéten írunk töriből, matekból, nyelvtanból, irodalomból a Légy jó mindhalálig első 100 oldalából, amiből persze a könyvtárban már egy sincs.
Nagy a hasam.Sokat eszek mostanában és nagy a hasam.Nem látszik, de nagy a hasam.Felpuffadok.
Hiányzik valaki az életemből.Annyira akarok valakit.Nem, most nem épp fiúra gondolok.Jöhet lány is.Mindegy.Csak legyen független az életemtől.Panaszkodhassak neki.Mert igen is sok panaszkodni valóm van, csak nem merem szóvá tenni, mert nem az olvasó közönségnek való.Azt akarom hogy onii-san itt legyen.Együtt nézzük a filmeket.Panaszkodhassak neki.Meg megmutassam neki a várost.Együtt császkáljunk a városban.Csak egy baj van.Szekszárdi.Anyum nem enged őszi szünetben.Ő anyuja se engedi hogy ő jöjjön.Ez van.Sprite.
De nem csak egy kívülálló kell.Kell egy fiú is.Oké, ezt már olvashattátok a blogomban.Dw akkor is szeretnék egy fiút.Olvasom Alex blogját.És jó neki hogy ő talált egy rendes fickót.Bárcsak jövő NyaConon hozzám is odajönne valaki és elkérné az msn címemet.Örülnék neki.Csak ugye én nem vagyok szép, nincs gyönyörű hosszú hajam, nem bírok ismerkedni.Kérem jelentkezzen egy olyan fiú aki Szolnok-megyében él, animés, és bejövős vagyok neki.És ő is nekem.Szeretném.De hát úgy sincs olyan fiú aki ÚGY közeledne felém.Mindegy.
Ráadásul azt se tudom hova a jó életbe menjek tovább tanulni.De valószínűleg a Liskába vagy a Gyakorlóba. (Úgy se tudjátok, nem baj.)Elbaszom az életemet.Várható ez tőlem.Nincs normális suli berényben.Tolmács akarok lenni.Japán tolmács.Nézhettek hülyének, nem érdekel.És igen.Felnőtt akarok lenni.De még mielőtt dedósnak néznél, nem a tanulás miatt.Ha nem azért mert szeretnék dolgozni.Saját pénzből gazdálkodni.Egyedül lakni.Szeretném jobbra alakítani az életem, nem olyanra mint anyumé.Nem a tanulás miatt akarok felnőtt lenni.De nézzél dedósnak.Engem most már semmi sem érdekel.És tudom hogy titeket sem.Ezért megyek aludni.Jóéjt, pikaCHUUU~

ui.: Yatsu.. te meg ha olvasd a blogomat akkor: BOLDOG NÉVNAPOT utólag is. ^^ Lusta voltam sms-t írni.Lusta voltam a blogodhoz kommentet írni.Bocsánat.Gratulálok a 20 soros bakancsodhoz. ^^

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009