Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. okt. 27.

Állatnevelde


Most egy oldalról beszélek.Most jöttem rá, hogy mennyire is szeretem.Jó hosszú ideje vagyok már fent rajta, legpontosabban 1035 napja.Lassan már 4 éve.Tényleg jó sok ideje már.De miért is szeretem?Azért, mert nem olyan mint most már szinte mindegyik nevelde, hogy fizetni kell olyan egyéb szolgáltatásért.Avagy mint például a teveclubon a szuperteve, aki számos újdonságokra képes, feltéve ha datolyát adunk cserébe.Kezdésnél meg egy vagy 2 datolyát kapunk.Utána rendeljünk.Ez baromság, hisz szórakoztatónak kéne lennie, nem a pénzről kéne szólnia.Oké, megértem, fent kell tartani valamiből.De hát... Ezért hagytam ott már több tevémet is.Most az hiszem ez bírja a legtovább.
Na meg az Állatneveldét még az emberek miatt szeretem.Olyan kulturáltak, szép beszédűek.És a legtöbbje felnőtt, ahhoz képest, hogy a célközönség a gyerekek.Mondjuk a 8-9-10-11-12 évesek nem éppen a legjobb fórumozók, kik azt hiszik a fórum az chat.Meg akik nem bírnak visszaolvasni.De jó néhány kedves emberrel megismerkedtem.Például Katibogar, ki egyetemista.Szereti ő is az animéket.Jó hosszú leveleket váltottunk.Vagy például Kepi, ki egy moderátor.Ő is egy értelmes lény. :D Vagy NLucky, ki munkakeresőben lévő felnőtt.Vagy nigil, ki szintén munkát keres, és a csapat humormestere. :D Vagy disel, ki ponyclubbos, és azok szereplőivel ír Ő egy történetet, mely most egy izgalmas, fejleményekkel teli történet.És azt hiszem, még fiatalabb is nálam.Vagy hogy megemlítsem DavidFoyle.Ő nem szereti az animéket.Megkérdeztem miért (persze higgadtan, nyugodtan), és ő normálisan válaszolt.Ami szerintem már eléggé fura.Olyan nyugodtan cseréltünk véleményt, tiszteletben tartva azt.És megbeszéltük.És Csui, ki szintén nem szereti az animéket, ő adott egy magyarázatot, hogy akik szeretik az animéket, azok miért "menekülnek" abba a világba.Azért, mert a valóságban, nincs példaképük, és az animék világából akarnak egyet.Van benne valami, szerintem.
Ezen az oldalon már többször érettnek neveztek.Már mondták azt is hogy nagy a szókincsem.Szóval.. Köszi ChanOp és Asmodeus ezt az oldalt. ^^
Chu~

ui.: Ha valamelyik Állatneveldés nem került bele, attól elnézést, most így hirtelen ők jutottak eszembe. ^^"

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009