Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. okt. 26.

The Nines

Nagyon furcsa film.Nagyon, nagyon nagyon.Nem lehet úgy egyből érteni, nem lehet nem elgondolkozni rajta.Szóval azoknak nem ajánlom, akik nem szeretnek gondolkozni, és nem szeretik az oylan filmeket amit nem lehet érteni.Nekem nagyon magas a film.
Filmbuzi kritika
És igen.Tetszett.Nem rossz.
Szeretnék 9-es lenni, és nem 7-es.De hát én csak egy sima ember vagyok, hiába hiszem azt hogy én egy különleges lény vagyok.Kérdezhetitek hogy ki a 10-es.Hát az Isten.
Nem bírok sok mindent írni.Még mindig a WTF állapotban vagyok.Huu...Elmondom hogy mit bírtam benne.
Bírtam a főszereplő csávót benne.Igaz, a 3. fejezetben nem néz ki jól, de az első kettőben igen.
Azt hiszem ennyi..Nem az, hogy csak ez az egy dolog tetszett benne, több minden is, de nem akarok spoilerezni.
Ajánlom mindenkinek aki azt akarja mondani a végén: What the fuck? O.O
Azt hiszem ezt a filmet többször megfogom lesni.Nagyon nagy.
Chu~

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009