Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. okt. 25.

King Kong + Rockhajó +Egyebek

King Kong
Most néztem meg először.De szerintem ne utoljára.
Aki megfogott, az King Kong.Olyan édes volt.És teljesen Enne helyébe képzeltem magam.Olyan jó lett volna ott lenni.
Csúnya bácsik, akik megölik King Kong-ot.De bírom azt az utolsó mondatot, hogy nem a repülők ölték meg, hanem a szépség.És ez igaz is.Hisz, ha a legelején megette volna az Enne-t, nem vigyáz rá, akkor ő sem hal bele, minden valószínűséggel.

De még azt bírtam, hogy nem bírták felfogni a katonák, hogy azzal sokkal nagyobb kárt okoznak New Yorknak, ha lövik szerencsétlen állatot, mint sem felhasználják a lányt, hogy kitereljék New Yorkból, és visszavigyék Kong-ot a hazájába.De ezek nem voltak ép elméjűek.

___________________________________________
Rockhajó
Ma néztem meg ezt is.Engem nagyon megfogott.
Eleve az hogy rock.Kedvenc műfajom.Másodszor meg hogy 2 helyes pasi van benne. XD Egyikre buknak a nők,másikra meg nem. X"D Na igen.Szóval a zenék iszonyat jók.A történet is jó.
,,A történet az angliai kalózrádiózás aranykoráról szól, amikor is a popzene már létezett, de a BBC még nem játszotta éjjel–nappal, hiába volt az embereknek rá igénye. Hát ezen segítettek a kalózrádiók, mármint a kielégítésen. A filmben bemutatott csapat például egy hajóról sugározta az adást, nagyon lazán, meg polgárpukkasztón, meg hát szórakoztatóan. Igazából van itt cselekmény is, de erőteljesen háttérbe szorul, mert hát a Boat That Rocked egy hangulat-, vagyis feelgood-mozi." (Forrás)
Szóval beakarják záratni ezt a polgárpukkasztó zeneadót.

Meg a szereplők olyan jó fejek.Bírom őket, még ha pasiként csak 2 jön be, mert nem szeretem a szőrös fickókat.Szóval azt hiszem nem leszek jó barátnő, mert nem viselem majd el, ha szőrös a pasim hónalja, vagy köhömm.. ott, azon a részét. XD

A végén bírom, azt a titanicos helyzetet.
De nem igaz már.Az érzékenységem a végén megint előtört.Mert sírtam.Igen.Hogy mennyien szeretik őket.Meg néhányan mennyire magányosak (Simon-ra gondolok).Nem akarok spoilerezni.Itt be is fejezem.

___________________________________________
Egyebek
Nem, ez nem film. xD
1.Rájöttem hogy nem jó nekem akció meg horror, meg ilyen izgulós filmeket néznem.És miért nem?Mert túlságosan is oda képzelem magam.És ez nem jó.Még jó hogy nem érzem a fizikai fájdalmat, mai a filmben van.Lehet hogy azért is szeretem a rajzfilmeket, mert ott azok animált dolgok.Semmi igazi dolog.Oké, ne tekintsük a Live Actionokat.Hisz azok is filmek valamelyest..
2.Arra is rájöttem hogy a belső tulajdonságaim nagyon hasonlítanak Hachiéra.Mert én is odaadnám a szívem egy olyan pasinak, aki elkényeztet.És szerintem vagyok olyan ugribugri mint ő.És felelőtlen is.Aki nem szereti Hachit, az megkövezhet.
3.Tegnap próbáltam olyan szerepben lenni, amit én nem bírok.Arra gondolok, amit tegnap írtam bejegyzést.Úgy érzem, az nm én vagyok.Nehéz olyannak lennem.Pedig szeretnék.De én nem bírok segíteni, túl gyenge vagyok hozzá.Tanácsot se bírok adni, mert hülye vagyok.Igen, az vagyok.De úgy igazi hülye vagyok.Hisz amin kötelező gondolkozni, azon nem bírok gondolkozni.de így a filmek témáján igen.

2 szólás:

kago. írta...

nem tudom, miért érzed úgy, hogy kötelező gondolkodnod. ˇˇ ez hülyeség.

~KitsuneAsu~ írta...

Öhm.. úgy értettem hogy mondjuk a nyelvtan leckén, vagy az ilyesmiken nem tudok gondolkodni, csak amin én akarom... ^^"

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009