Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. okt. 30.

Ryan Reynolds

Beleszerettem.Komolyan.Imádom.Tudom hogy Kago-nak nem tetszik, Akito-nak se tetszik, gondolom. XD Szeretem a kigyúrt pasikat.Úgy végigsimítanám a felső testét.Úgy átölelném.Beteges vagyok. XD A The Nines-ben láttam először, azt hiszem.Annál a 2. fejezetben tetszett legjobban.majd néztem az Adventurelandot, amiben teljesen beleszerettem.A személyiségébe.Tudom hogy az csak egy karakter volt, de wáá *w* Aztán ma megnéztem a Mindenképpen,talán című filmet.Hűlt a szerelmem, mivel ugye nem ugyanolyan volt. XD De ha gugliba beírom a nevét, a képeknél belé szeretek. *-* De mindenkibe olyan könnyen beleszeretek, ha megfogó a személyisége, és öltönyben van. XD Igen, imádom az öltönyös fickókat.És a debil öltönyös fickókba is beletudok szeretni. O.O Mind például a Barney, a How I met your mother-ből.. na annak a feje nagyon debil szerintem, mégis, amiikor még néztem a sorozatot, totál belezúgtam. XD De az biztos, hogy a szakáll, bajusz nem való neki.És a hónalját borotválhatná, egyik képen olyan szőrös. XD Ez most képes blog lesz..

5 szólás:

Akito írta...

Hát igen. Tényleg nem az esetem. Ezt jól gondoltad. xD

kago. írta...

nee T_T
Megkövezlek, bazdmeg. xD

Nem egy Johny Depp az biztos. T_T"

~KitsuneAsu~ írta...

Akito: én tudom mi az eseted.. de olyan blog bejegyzést nem fogok tartani.Azok nekem túl éretlenek. XP

Kago: nee kövezz meg. T__T Johny Deppp az nem jó, RR az jobb. ^^ Ráadásul a Karib-tenger kalózaiból egy résznek a 30 percét láttam. XD

Akito írta...

Mi az hogy neked azok túl éretlenek? he?! XD Miről is beszélünk? ><

~KitsuneAsu~ írta...

X"D Hát az emo csávókról.. azoknak nincs olyan kidolgoztt testük.. nincs egy nagyon kicsi borostájuk.. ^^"

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009