Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. okt. 31.

minden

Ma voltam annál a tanárnál, mely annak a bizottságnak a tagja, mely készíti az angol felvételit oda ahová én akarok menni.Kérdezgetett olyan kérdéseket amik lehetnek a felvételin (angolból persze).Azt mondta hogy a tudásom nem rossz, de a suliban nem ilyeneket veszünk.Ismeri Gabi-nénit is, és azt mondta nem rossz tanár. ^^ De azért járok majd angol tanárhoz.Gyakorolnom kell azt hogy letudjak írni egy képet, meg hogy bírjak válaszolni.Meg hogy magabiztos legyek. :D Na, az nem fog a legjobban sikerülni, de bízzunk benne hogy ez az Ildi-néni (jóég.. most jövök rá, hogy Csomorné is Ildikó.. ráadásul ez a tanár is olyan Csomornés.. alakváltoztató? O.O) fog kérdezgetni a felvételin.
Amúgy ennek az "ijesztő" (azt mondta mamám hogy az O.O pedig kedves volt. ^^) néninek, olyan cuki tacskója van. ^^ Ott bújt hozzám hogy simogassam. :3

Amúgy.. szerepezünk/tünk.Hát Chiwa bebuzult.De nem volt jó ötlet, nem jó úgy játszani egy karaktereddel hogy közben nem szereted. ^^" És szegény Yakito.. xD De hát megszívta Chiwa is.. XD

Oké, csak ennyit akartam.Amikor nem voltam álmos, és még nem vérzett a szerepben Chiwa orra, akkor többet akartam, de nem baj. ^^ Ficcet akarok írni. O.O De úgy is fos lenne, szóval nem. ^^"

Chu~

2 szólás:

kago. írta...

pesszimizmus rulez.

szegény Chiwa elrepült melegebb éghajlatra.. XD

~KitsuneAsu~ írta...

Pedig én optimista vagyok általában.. XD

Chiwa az mindig is melegebb éghajlaton volt. XD

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009