Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. nov. 14.

Csillag Születik

Ebben az adásban már jobbak vannak mint az előzőben.De még mindig olyanok vannak benne.A selejtezőnél nem értettem hogy azok a kosarasok mi a jó életbe jutnak tovább? -_-
Kritika a versenyzőkről:
Soldiers Crew: Ezek nekem a selejtezőben nagyon bejöttek, elődöntőben nem láttam őket, mert Kago pont itt volt.De a honlapon visszanézve ott is jók voltak. ^^
Vocal gag Session: Selejtezőben jók, elődöntőben most szerintem rosszak voltak.Talán a kockahas miatt? XD
Sebestyén Katja: Komolyan, a jódlizása jobb volt, mint az a hülye cigány zene. -.-
Eőry Viktória: Komolyan, Luszi 2. -.-" Örülök hogy nem jutott tovább.
Inzsöl Gyula: Jó ez a repülős szám, de egyszeri alkalomra.Selejtezőben nem juttattam volna tovább.
Big Family: Az valami szörnyű volt, az elődöntőben is, meg a selejtezőben is.
Varga Viktor: Lópofájú roma.Nem bírom. ^^""
McDc: Őt szeretem.Ő jó. ^^
Kutyakölykök: Hogy ezeket is de nem szeretem.Talán amiatt mert magát a néptáncot nem szeretem?
Tabáni István: Legjobb, nálam ő a győztes.
Bad Boyz: Megkövez mindenki, hogyha azt mondom hogy csak a selejtezőben voltak jók? ^^" Oké, lehet hogy csak azért, mert ugyanaz a zene ment, meg a selejtezőnél megmutatták a szép pocijukat.Az elődöntőnél meg azt a cigányt úgy megöltem volna, annyira szúrta a szemem. XD
Brasch Bence: Szép hangja van, és cuki is. ^^ De úgy számomra semleges..
Fábry Pál és Laczik László: Ezt de nem juttattam volna tovább a selejtezőnél.Az a tuc-tuc zene, meg hát istenem.Egyszeri bemutatás, és kész, kifújt.
Golden Pyramid: Lélegzet elállító és ahogy ördög Nóra mondaná leszakad az állunk tőlük.De már a selejtezőben nem juttattam volna őket tovább.
Galambos Fecó: Szimpatikus emberke.Jó trükkök.Kár hogy kiestek.Bár az első produkciójuk tudom hogy hogy volt, bleee.
Vásáry André: Avagy a búza csávó.Nekem spec. szimpatikus. ^^ És a hangja is gyönyörű. ^^ Bár a mostani előadásában volt pár hamis hang.
Csikó Szabolcs: Mint már említettem, nem szeretem a néptáncot.Ezt is kivágtam volna a szarba.Oké, ügyes hogy netről megtanult néptáncolni, de most...
Queen Dance: A selejtezőben iszonyat édesek voltak.De az elődöntői produkció.Nem nekik való volt.Az édes után egy ilyen csókkirályos előadás..
SID: Ügyesek, jók, kár hogy tovább nem jutottak.A mostani ruhájuk iszonyat kurva jó volt. *__* SID márkát a népnek.Vagy csak nekem. XD
Jammal: nekem ő is tetszett. ^^Ennél is kár hogy kiesett.
Balogh Brigitta: Szép hangja van, de megutáltam azután, hogy előtte kivágták a tolókocsis srácot, miközben annak szerintem sokkalta jobb hangja volt.
Kollár Betty: Sztriptíz táncos kurva, lélegzetelállító trükkökkel.
Timesz Girls: A Bad Boyzos selejtezős adás után pont mondtam hogy kéne valami a pasiknak is. XD Hát tessék, jöttek büdös ribancok.Hál' istennek kiestek.
Végvári Eszter: Most mondjam azt hogy fos talicska?
Szatmár Kamara: megőrültem amikor bejutottak.Ez a produkciójuk szar volt.Az üveget vissza!
Strokes: Nah, ők is jók. ^^ Hajrá!
Kávészünet: Bár csak továbbjutottak volna...
Horváth Tamás: Király, tök jó, hajrá, hajrá, hajrá!
Hrisafis Gábor:Ügyes meg minden, de a selejtezőben nemet mondtam volna neki.
Face team: Csak annyi. Örülök hogy kiestek!

Zsűriről:
Oroszlán Szonja: Ki beindul a pasik látványától, csoda hogy nem volt orgazmusa a Bad Boyztól. -_-
Fáy Miklós: Ő az az ember, ki a zsűriből a legszimpatikusabb ember számomra.Ezt megőrült, mondhatjátok ti.De egy olyan ember, ki nyíltan kimondja a véleményét, és végre valaki, aki a jó minőséghez van szokva, nem az olyan típusú filmekhez mint pölö az Álom.net.
Hernádi Judit: A mostani haja valami iszonyú volt. XD De amúgy semmi baj vele.
Szirtes Tamás: A mindig mosolygó vén dög.Néha olyan fejekkel bámult.. -.-

Bocsánat akit megsértettem, de mindenkinek lehet saját véleménye,és ízlések és pofonok. ^^
Chu~

16 szólás:

kago. írta...

Szirtes Tamás: vén f*sz, aki nem kicsit gerjedt a rúdtáncosra Oo" az a fej, te jó ég. xD
A Szonját inkább már nem is minősíteném, anyám már nem bírta visszafogni a röhögését, hogy én mennyire kimondtam mit gondolok róla. na majd a suliba nektek is áradozok. *_*
A Judital többségében egyetértettem. És annyira a Fáy Miklósal sem volt bajom.. Kritikát kértek megkapták.^^"

egyébként az rtl nézőket is lehet ám minősíteni.. kiesett a SID.. T_T

De akkor már István & Bence forever. *___* áhh, a széparcú xD na meg az MC DC ^^

~KitsuneAsu~ írta...

Hát most csak pasiból van. XD
Áradozzál ám. XD Kíváncsivá tettél. :D
Igaz, igaz.^^
Hát jah. -_- Régi Ki mit tud?-ot vissza!Csak a zsűri döntsön. :3

XD Na meg Horváth Tamás. *__*

Kago írta...

ühm.. akkor a Bence kiesett volna.. T_T

És hát a Tomi.. nem tudom.. régen énekelt, elfelejtettem x"D

~KitsuneAsu~ írta...

Most megkövezhetsz, de annyira nem jó. ^^"
Mindjárt mutatok msn-en videót róla. X"D

Kago írta...

kövezlek. *_*
de főleg Ryan miatt. nem fogom tudni végignézni a Rettegés házát miattad, mert komolyan a sírba kergetsz szerencsétlen srácal. x.x

és izé.. tomii. *_*
a Tomi-k csak jófejek lehetnek. xD
De nekem az első száma jobban tetszik O.o

~KitsuneAsu~ írta...

Hajrá. XD
Hmm.. hányszor fogom én mondani a film alatt azt hogy nyauu.. X"D

Hááát.. nem minden esetben. XD
Hmm.. Szerintem mindkettő jó. ^^

Kitti írta...

Amúgy Csikó Szabolcsi gen is jó volt..Attól,hogy te nem szereted a néptáncot,nem kell a szarba küldeni..Akkor mert én is táncoltam menjek a szarba???
És igen is annak is meg vannak a nehézségei..
És szerintem,jó volt,hogy tovább került,mert ez az ország csak a fahangú énekeseiről szól!

~KitsuneAsu~ írta...

Igazad van teljesen.de írtam a végén, hogy ízlések és pofonok.Nem értem minek kell 2 453 789 néptáncos.Nem elég csak maximum kettő? ˇˇ
Megvannak a nehézségei, oké.De ne mondd azt hogy nem unalmas..
Igaz.Mert már azért az milyen hogy a megasztárba is jelentkezett Tabáni István, és onnan kivágták, mert hogy túlságosan Eddie Mercury-s (azt hiszem így kell írni).és akkor ilyenek nyernek mint Király Viktor.Na menjenek a szarba..

kago. írta...

omg. Oo
izé.. majd megyünk mi. Anna megtanul dobolni, Zsani gitározik, Kitti táncol, én meg majd nézlek titeket, és elküldöm a f*szba aki kiszavaz. *___*

xD

~KitsuneAsu~ írta...

Vagy te még énekelsz. XD
De kéne még egy gitáros.. XD Jelentkező? ^^

kago. írta...

szegény üvegek.. X_x a közönségről nem is beszélve..

Névtelen írta...

Szia! Nálam is Tabáni a nyerő-:)
ha van kedved,kukkants be
www.tabaniistvan.ning.com

Edit

~KitsuneAsu~ írta...

Nagyon jó oldal, látogatni fogom. ^^

chihi írta...

na bazzd most meg Tabáni Istvánt leértékelték csak mert a végén sírt. nekem teljesen őszinte embernek tűnik, és biztos nem direkt kezdett el sírni, csak azért hogy szánalomból több pontot szerezzen. a szabolcs műsora most nekem főleg nem jött be... alig táncolt valamennyit... O_O

~KitsuneAsu~ írta...

jah.. kiakadtam akkor amikor azok a kutyakölkök több pontot kaptak..
Szabolcs az meg nem annyira húú de nagy tehetség, ugrabugrálni én is tudok. >.<

Névtelen írta...

Kivansagom teljesult, kiestek ezek a nyomingerek! Olyan szanalmasak voltak ma (is)... RATYI !! ez a szo jutott eszembe... annak a kinai kis f@szszopo fejet meg a budiba akasztanam ki szekrekedes esetere!
Mikor kiestek, egymast olelgettek, kisbuzi az osszes! Ezek jopasi? Pasik ezek egyaltalan? Kis 17/19 eves epilepszias rangatozok...
SZAROK VAGYTOK meg nyomik evvan.

A kis 13 eves tinipicsak nem szavaztak eleg szorgalmasan !!!! hehe XD

Az egyik csavo raadasul cigány, Dunába vele !! LOL a kinait meg a kinai piacra!! a tobbit a bányába !!!

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009