Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. nov. 26.

Közös Titkunk

Igen, megint egy Ryan Reynoldsos film.De szerintem nagyon jó...
Az a szomorúság, ami körül lengi az egészet.
Meg teljesen bírtam egyesülni Michaellel... Hogy mindenért őt cseszik le, ő a szar...
Mellesleg most nem tudom a csajok közül hogy ki kicsoda... De az annyira végül is nem is lényeg.. ^^"
A színészi munkák meg szerintem alapból zseniálisak.Michael kis korában, amikor Michael nagy, az a kiskölyök, az apa, mindegyik nagyon jó.Ja, és aki szereti az ilyen híresebb színészeket, annak mondom hogy Julia Roberts is benne van.

Most nem tudok mást mondani.. Nézzétek meg. mondjuk kicsit unalmas.. Például Kago és Anna tuti nem bírnák végignézni.. >.<

ui.: bocsi hogy ilyen régen nem volt poszt, nem bírtam mit írni. O.O Vagy iis.. bírtam volna, de lusta voltam.. ^^"

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009