Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. nov. 13.

Smokin' Aces

Bocsi hogy már 6 napja nem írtam, de nem tudok miről.. ^^""

Ma megnéztem a Smokin' Acest.Huu.. hát nekem tetszett (és nem csak RR miatt, szakállasan nem jó >.<)
Kicsit (O.O inkább nagyon) morbid volt.Oké, nem vagyok hozzászokva ilyen filmekhez.Meg azért amilyen hülyeségek voltak benne.Szétlőtték egymást, aztán még mindig élnek.Hát most volt vagy mindkettőn 10 lyuk, úgy nem hiszem hogy még 10 percig élnek. XD Na mindegy.
A történet röviden annyi hogy van egy bűnöző ki beköpi a maffiát, és az meg 1 millió dollárt tűznek a fejére.És így jobbnál jobb bérgyilkosok mennek hozzá.
Ami teljesen megdöbbentett az a vége.Nem akarok spoilerezni, inkább nézzétek meg.
Chu~

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009