Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. nov. 7.

Csak barátok + Páros mellékhatás

Csak barátok:
Bocsi most áradozni akarok. XD
Ryan Reynolds kövéren nagyon fura. XD
A film mondjuk nem is annyira húú de kurva jó, sőt, egy sablonos fos.Viszont Ryan őrültsége. XD
De amúgy telljesen bírtam egyesülni vele, igaz, ő fiú, én meg csaj.És nem is azzal, hogy most van egy fiú számomra, ki rám úgy tekint mint egy barátra blablabla... Hanem azzal hogy őt is cikizik, mert régen nagyon fos, debil volt.Nem azt mondom hogy engem is cikiznek, csak hát izé... mindegy.Szóval nagyon érzelmes film.Poénokból nincs olyan sok, és nem is olyan fetrengős poénok.
Van jobb filmje is Ryannek, de ez is jó.Mindegyik filmjét feldobja önmagával. XD

Páros mellékhatás:
Nem, ebben nem szerepel RR.Viszont ez jobb film.Röviden arról van szó, hogy van 4 pár, és azok elmennek pihenni egy szigetre, ahol rossz csomagot választanak, és párkapcsolati terápiára is kell járniuk.
Ebbe nagyon sok poén van. XD Mivel mozisan néztem (igen, mozisan, szar minőség, de hát na. XD), mindegyik poénnál tudtam, hogy az poén. (Mivel én nem vagyok olyan, hogy a poénokon úgy röhögök mint tesóm.)
Szexi csávó sajnos nincs benne (akármennyire is buknak a filmben a csajok a jógatanító csávóra).

___________________________________________________

Erről a két filmről akartam beszámolni.Egyszeri kikapcsolódásnak jók (a PM talán többszörire is).

Na chu~

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009