Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2010. jan. 3.

13 db film, plusz a szünet (?)

Rég írtam ez van.
Azóta elment a karácsony, én persze neten senkinek se mondtam azt a bűvős kívánságot.Max. ha valaki mondta nekem, akkor mondtam neki hogy neked is.. XD Köcsög vagyok, ez van. XP XD
Most soroljam fel miket kaptam? Ruhát, pénzt, parfümöt, könyvet.
Pénzből vettem már hajvasalót, ami 29.-én megérkezett.Plusz odaadtam egy tízest tesómnak hogy intézze el a processzort a gépembe.Plusz még rendeltem pizzát, és voltam Szolnokon is Annáékkal a szülinapomon.Megnéztük az Avatart. ^^ Hát jó volt, nem volt rossz. XD De azért azon még mindig nevetek hogy amikor a főszereplő csávó elejtette azt a tüzes valamit, akkor az erdő miért nem gyulladt fel.. XD De hát na.Ennyi hiba kell bele.Twitteren írtam hogy csak azért sem adom meg azt a 9 pontot.8,8/10 pontot kap.Mellesleg sokszor bekönnyesedett a szemem rajta.De hát ez van.
Szilveszterkor itthon voltam, gépeztem, sismeztem, tévéztem.Huhúú, élveztem. (Magamba akarom beszélni? XD)

Amúgy szünetbe egy csomó filmet meglestem.Mármint nem olyan sokat, de azért elég sokat. XD (Fogalmazási készségem nincs.) Amikre emlékszek azokat leírom, mit gondolok róluk.De ahhoz először visszanézek twitteren... *eltelt 5 perc*

Szakíts, ha bírsz
Hát igazából nem volt rossz, de sablooon téma.Tudtam hogy kibékülnek és nem olyan nagy haragban válnak el.Ez olyan tipikus amerikai film volt számomra.5,5/10 pont.

Holdhercegnő
Mint a twitterembe is írtam (már aki olvassa), nekem ez tetszett.Főleg a vége.Igaz hogy nem sírtam (az lett volna a cél?), könnyek se látszódtak a szemembe, de attól függetlenül szép volt.És a látványvilág is fantasztikus volt szerintem.Főleg az elején, az első holdhercegnő eljegyzési pratyján..(vagy milyen praty volt már az) Az a fekete oroszlán csodálatos volt.Ezek után kérdezik miért szeretem a macskákat.. Hát az a nemes mozgás, bazzki...
És lehet megkövezni, de nekem tetszett a Márijá nagybácsija is vagy kije.Szeretem a rideg pasikat.Höhh, várom a köveket. 7,9/10

Durr durr és csók
Eleje tetszett a legjobban, mikor a kis csaj megjátszotta hogy baja lett a bűvész trükk közben.Utána meg már lapos volt.Bár még az a csók jó volt.Meg amikor a volt meleg srác a tökénél lévő pisztollyal lelőtte a gonoszt vagy jót, vagy nem tudom kit.6/10

Next Day Air
Azt hiszem csak A Scrubs-os Turk miatt lestem meg. (Scrubs = Dokik = sorozat).Igazából nem tetszett.Meg az azért lehetetlenség hogy egyetlen golyó se találta el Turkot, mert össze vissza lövöldöztek.Meg hogy a végén az a csávó felkel.Hát mit ne mondjak.Helyes csávó benne pedig nuku.Aki meg nem bírná értelmezni, akkor elmondom hogy azt jelenti hogy nincs benne.5/10

Energia
A sztori elcsépelt, velejéig rágott téma.De most hazudjam azt hogy nem tetszett?Mert szerintem nem volt rossz.Jó, oké persze hogy vannak ebben a témában sokkal jobb filmek is, de számomra szórakoztató film volt.A gondolatirányító és a tárgymozgató képességet elfogadnám.De inkább a gondolatirányító. 6/10

Tenacious D
Nem akarok róla beszélni.Felvetődhet benned az a kérdés hogy akkor miért írtam ide, de ne legyél kíváncsi, mert akkor hamar megöregszel.. XD

Avatar
A blog elején leírtam hogy mit gondolok róla,most mégegyzser nem írom le. XD

Becstelen Brigantyk
Na, ez a film nekem nagyon tetszett.Brad Pitt és a Zsidó vadász karaktere nagyon bejött. (Tessék kövezni.) Oké, az viszont kicsit durva volt, mikor a Medve zsidó az úgy verte szét az egyik náci fejét mint egy görögdinnyét.De csak azért sem fordultam el.. XD Nem szabad filmről elfordulni! (És most Anna akkor megversz ha több pontot adok rá mint az Avatarra? XD Na jó, csak a te kedvedért nem adom hozzá azt a 0,8 pontot..) 8/10

Agyatlan Ágyasok
Tévében, szilveszterkor. (Tévéztem :O Jéééé) Hát az a kavarodás ami volt benne.. aztakurva.. XD Vége az meg nagggyon meglepő volt.Oké, lehet valaki egyből gondolná, de hát na.. XD És az a buzi srác olyan ismerős volt, mintha láttam volna már valamibe... 7/10

(Néztem Ezt kapd ki..-t is, de arról nem akarok írni, ezt a kulturált bejegyzést nem akarom elrontani a káromkodásommal.. XD Igen, azért mert Paris Hilton van benne.. XD)

Meleg konyha (És most röhög Anna.. XD)
Néztem ilyet is.. XD Nem kívánkozok róla szólni. XD 10/10.. XD Dehogyis... 7,8/10

Tintaszív (Másodszorra)
Túlzás volt azt írnom a twitteremen hogy emlékezetből jobban tetszik mint az Avatar.Mert nem.Persze nem rossz film, egyáltalán nem arról van szó!Csak.. nem tudom.Lehet azért is nem tetszik annyira, mert néhány szereplőt úgy nyakon vertem volna.Az írót is.Jó, oké, a saját maga által kreált világba akar kerülni.De hát... mindegy... 8/10

Utolsó Látogatás
Állítólag meleg film, szerintem meg unalmas és semmi köze nincs a homoszexualitáshoz.Oké, Sebastianon látszik hogy meleg, de hát 2 darab férfi csók van az egész filmben.A főszereplő hapsi is a Seb (Most itt nevetnem kell.. XD) húgába szeret bele. 6/10

C.R.A.Z.Y.
Szintén meleg film, ezen már jobban érződik, főleg amikor őhh.. (nem jegyeztem meg a nevét) izmos hapsikra végez önkielégítést, miközben neki is ugyanolyan nemi szerve van. (Szépen fogalmaztam? XD) Akkor meg még mindig a röhögőgörcs tör rám, mikor eszembe jut, hogy a meleg hapsi anyja vasalja a kenyeret, rendes, normális vasalóval. XD Amúgy Marc-André Grondin (André.. :O X"D A név tényleg sokat számít.. XD Jól van na, az végül is csak egy filmes szerep volt.. XD), a főszereplő meleg fickó, az szerintem helyes. *-* De egy filmbe nem ez a lényeg, szóval 6,5/10
_________________________________________________
_________________________________________________
Most meg nem tudom milyen filmet nézzek.Igaz tanulni is kéne, de ahhoz nincs kedvem.Na meg hét közben is akarok filmezni, szóval AJÁNLJATOK FILMEKET! Légyszíves. *-* XD

Egyébként holnap senki se piszkálja a fülem mögötti részt, mert az megütöm. XD Unokatesóm hülyéskedett én meg bevertem a fülem mögötti részt.. XD

Örülnék neki ha valaki összeszámolná az XD-ket ebben a bejegyzésben, mert za az érzésem, hogy nagyon sok lett.. XD
És annak is örülnék ha valaki meglepne egy Apple Keyboarddal.. Tesómnak olyanja van,és mialatt nem volt az én gépemnél net, azon olyan jól írtam, szinte semmit se rontottam el.Most meg mindent.

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009