Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2010. jan. 27.

Angyalok Amerikában + Elmúlt napok eseményei

Angyalok Amerikában (SPOILER!!)
Igazából elég régen néztem már meg, csak oly' lusta vagyok hogy hát.. nem álltam neki írni.
Hát elég sok a főszereplő, ezért sokat ugrálnak az események között ebben a 6 részes minisorozatban.
A főszereplők: Louis és Pier a buzi pár, Pitt (Patrick Wilson, a szája az olyan jó *-* mellesleg ő játszik a Watchmenben is) és Harper a házasok, Roy (Pitt főnöke).
Igazából nehezen lehet elválasztani a főszereplőket a mellékszereplőktől, ezért leírom akiket én mellékszereplőnek vettem.Mellékszereplők: Pitt mama, Ethel, Belize, Emily nővér, az Angyal.
Igazából annyi kavarodás van közben hogy az csak na.Igazából a végén én azt nem értem hogy hova tűnt Harper és Pitt.Mert azzal ér véget hogy Louis, Pier, Pitt mama, Belize agy parkban vannak az angyal szobornál.Szóval a végére túlságosan elfelejtették Harpert és Pitt.Oké, hogy Haper elköltözik Pittől, másik városba, de akkor is.
Na meg az a rész, amikor Louis a parkban van, és megkér egy húú de kemény meleg motorost hogy véresre bassza.. hát mit ne mondjak...
A legjobb rész az, amikor Pier a "mennyben" van, és sétál át a romos városon.Na, ott én is szívesen sétálgatnék. =) És abban a lázálmában ott van Ethel nővér, Pitt mama, Belize és még két ismeretlen csóka.Azt hiszem.. :/
Na szóval ez se szárnyalta át a Túl a barátságont, pedig szeretnék már egy ahhoz hasonló filmet nézni...

Elmúlt napok
Hát szombaton végre megírtam a felvételit, és ugyanolyan mint a többieknek.Magyar jó, matek szar.Én nem izgultam és most sem izgulok az eredmény miatt.Lesz ami lesz.
Előtte, pénteken én meg jajj de megutáltam magam.És nem mondom el hogy miért. XP
Pénteken meg egy gyereknek agyvérzése volt, szóval ha láttátok híradóban, naplőban, blikkben, akkor az a mi sulink volt.Szegény osztálytársai és szegény tanárok.
Hétfőn médián agykárosodás.Avagy Indul a bakterházat lestünk.. -_-
Bioszon nem volt tanár, ismét rajz/média teremben.És wáá, simét agykárosodás.Csajok a csúcson 2-őt vagy mi a szart lestünkk.. aztakurva.. mentem volna én át a könyvtárba.. rendes filmet vittem volna, az már biztos.És legalább nem lett volna senkinek agykárosodása. (Max. szemkárosodás.)

Mellesleg.Mondjatok olyan filmeket amik februárban jönnek ki, és olyan olyan hogy érdemes IMAX 3D-ben nézni.És ne mondjátok Alice csodaországbant.De csak azért nem akaro mmert Johnny Depp.. XD

Mielőtt elfelejtem!Szavazzatok (term. Ryanre): http://pollpigeon.com/who-is-the-hottestryan-reynolds-or-johnny-depp/t/111765/

Na ez iylen összevissza blog lett.nem baj, nem kell nektek érteni ezt, elég ha én értem. XD
Jó éjt/ szép napot/ jó reggelt, attól függ mikor olvasod.
ui.: megint elbasztam a simset.
ui2.: rosszul jár az óra a bloggeren

1 szólás:

Névtelen írta...

Isssstenem..."buzi" pár? Ez nem neked való téma. Jah, és Pier az Prior. Puszi -.-

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009