Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2010. febr. 2.

How I Met Your Mother (SPOILER!)

Továbbiakban HIMYM.
Tegnap befejeztem a 4. évadot is.
És az a kedvenc évadom. *-* Bár az 5.-et nem láttam még, mert hát a nem HD-s letöltés fos, a HD típusú videó meg szaggat a gépemen.
Mondjuk van több minden ami idegesít benne.
1. Néhány viccet/sztorit nem mesél el.Pl.: mikor Barney mond Lily-nek viccet, vagy amikor Victoria elmondja a legcikibb történetét...
2. A magyar szinkronnál Barney csak egyszer beszél magas hangon.
3. Az üres termeknél/lakásoknál valahogy nem visszhangzik.
4. A "szendvicsezés".
Most csak ennyi jut az eszembe.
De amúgy akár gáz, akár nem, a 4. évad, utolsó részénél, vége felé könnyes lett a szemem.
Mellesleg imádnám azt, aki adna egy normális 5. évados letöltéseket.Már nézni akarom a folytatását, nézni akarom Barneyt és Robint. *-* Igen, összefognak jönni. ^^
Kedvenc szereplőm a sorozatból?Természetesen Barney. ^^ Szeretem az olyan pasikat mint ő.. (Avagy az öltönyöseket.) De most ki tudná elképzelni, hogy az őt játszó színész meleg? Nekem kár volt megtudnom, mivel az egész sorozat alatt, olyanok jutottak eszembe hogy mikor mozdul már rá valamelyik hapsira stb, stb.Akkor röhögtem a legnagyobbat, mikor Marshallal egy ágyban aludt, a hálóinges résznél... XD Vagy amikor Barney és Marshall szórakozott Teddel, és Ted képzeletében Barney és Marshall összebújik, meg minden.. XD
Mellesleg az én kedvenc részletem az az amikor Barney beteg lesz, és Robin ápolja, és Barney meg úgy gyerekeskedik, és olyan cukiiii. XD
Meg még az a jó részlet, mikor Barney kórházban van, és olyan cukin pillant Robinra.
Meg amikor Barney családjánál vannak.Avagy műcsaládjánál, mivel felbérelt két színészt, hogy az anyja jól érezze magát.Imádom amikor a srác ráugrik Barney hátára. XD

Azt hiszem, ez elég összevissza bejegyzés lett.De egy kicsit rajonganom kellett, na. XD
De amúyy HIMYM az egy kurvajó sorozat, mindenki nézze.Bár akik nem szeretik a vígjátékokat, vagy a romantikus sorozatokat, azok ne nézzék.Ja, és ne magyar hanggal lessétek.Angolul sokkal jobb, na meg hogy hangzik magyarul az hogy fergeteges, meg hogy öltözz ki?
Legen.. wait for it.... dary!
Suit up! ^^ (ezt minden pasi tartsa be.. XD)
This is awasomeeeeeeeee. ^^ XD

Oké, lenyugodtam, megyek simsezni.. ha most jó lesz... XD

ui.: tudom milyen pólót akarok.. XD

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009