Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. okt. 31.

Na akkor.. értelmezzünk. XD

Csak azt akarom megosztani veletek hogy miylen őrült fura fos vagyok, aki ilyen meg olyan pasikra gerjed. XD
Na szóval.
Hajszín: a vörösökre gerjedek.. (pl.: Matt (Death Note), gaara (Naruto)), de lehet más színű is a haja, ha jó a teste, és öltönyös. *-*
Öltözék: mint már mondtam öltöny.. X"D
Testfelépítés: izmos.. rájöttem hogy azokat szeretem.
Személyiség: összetettebb fogalom..Legyen kedves, megértő, foglalkozzon velem, jó legyen a kisugárzása.Szóval olyan szerethető legyen.Mint például az a karakter személyisége az Adventurelandban, akit játszik Ryan Reynolds. ^^
Amúgy meg legyen érett.Nem bírom elmagyarázni hogy mire gondolok..De nagyon fura...
Életkort már elmondtam onii-sannak, az nagyon fura.. onii-san is megmondta. XD
Na ennyi.. chu~

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009