Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. nov. 2.

Halottak napja

Tegnap volt.És mint Anna, én sem nagyon látom értelmét ennek.Oké, legalább egy évben egyszer kimegyek a temetőbe.De nem szeretek ott lenni.Mindig elfog a rosszkedv.
Most, akiket tegnap meglátogattunk, csak kettőre emlékszem.Apum felőle mamám testvére.Sokat adott nekünk kinder tojást.Persze nem csak ezért szerettem.
A másik meg keresztanyukám.Ha rágondolok sírok.5 éve halt meg.8 éves voltam.Épp Zsóryban voltunk, amikor anyum kapta a hívást.Felakasztotta magát keresztanyukám. T_T Rohantunk haza.Engem anyumék kint hagytak a kocsiban.De tudtam mi történt.De nem fogtam fel.Most meg ahogy kint voltunk nála tegnap a temetőben, megláttam azt az üveg, kerek kicsi akváriumot, min üvegfesték volt.Unokatesóm csinálta.Meg a sír elé a földbe leszúrt egy hurkapálcikára rárakott papír majom fejet, mi mosolyog.Ott, kint csak mosolyogtam.De szar, lehangolt kedvem volt.És csak most sírok.
Egyébként fura, hogy tegnap nem fújt a szél.Lehet hogy hülyeség, de én azt gondolom, hogy azt hiszem már 5. éve kell keresztanyumhoz kimenni a temetőbe, és azét.De lehet hogy ez hülyeség.

Bocsi, hogy ilyen lehangolt bejegyzés lett.De ez van.
Chu~

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009