Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. nov. 4.

O.O

,,A szerelem könnyen összetéveszthető a gyűlölettel."
Már ezen gondolkozom vagy fél órája.És arra döntöttem hogy igaz.Mert sok embert (nem a valóságban, a neten), nem bírom megállapítani, hogy utálom, vagy szeretem.Ott van például a szerepjátékos karakterem, kit a múltkori bejegyzésemnél lehúztam, hogy utálom őt.de ez biztos?És most lehet dobálni kövekkel (először azt írtam hogy kövelni dobokkal O.O XD).Kíváncsi avgyok a ti véleményeitekre.Szerintetek igaz?
Amúgy ezt az idézetet már kurva rég találtam, de most bukkant elő a fejemből.
Erről jut eszembe.Nem szeretem, ha az emberek engem semlegesnek vesznek.Vagy szeressenek, vagy gyűlöljenek.Lehet ez hülyeség, de nem érdekel.Oké, számomra is vannak semleges emberek (na, ki beszél, mi? ˇˇ), de én gondolok is róluk valamit.Nem szeretem ha nem gondolnak semmit se rólam.Azt nem mondom hogy mondják is ki, mert osk mindenkinek én se mondom ki a véleményem.És igen, hogy bírok így élni?Hát nagyjából sehogy. ˇˇ Félek attól, hogy ha kimondom a véleményem, akkor senki se szeret majd.De lehet, hogy az lenne a legjobb ha kimondanám, és mindenki gyűlölne.Aki igazi barát, az szerintem úgy sem utálna.Bár kitudja. ˇˇ

Inkább befejezem. O.O Nem akarom a depimet rátok erőltetni, inkább ne is fogjátok fel ezt a bejegyzést. O.O
Chu~

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009