Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

Saját fotó
Egoista, önbizalom hiányos, zárkózott, neten felszabadult. Sok mindent és mindenkit nem szeret. Sok mindent és mindenkit szeret. Komoly gondolkodás, gyerekes viselkedés. Kikészítik a mai írások.. pl.: cijja, mhi whan, chiiichuuus stb. Tömeglány?Mindenki az, akármit is mond. Nem sminkeli magát. Amitől a legjobban fél?Hogy szart se fog érni az életben...

Chat

Szeretem ^^ : Antifaces blog || Tensi || Michi || Aní || Anna || Kago || Akito || Kitti || Hikari || Yatsu || Miya || Animefever || Állatnevelde TWITTER
lény van itt

Neko

Blog

2009. nov. 2.

YUI - again



MAGYAR dalszöveg

Azt hiszik rólam, hogy a üldözöm az álmom
Ebben a szorosban, ami utat tör magának a dadogo nép tömegében

Ez nem az, vissza akarok térni a múlthoz
Éppen kutatok azután az ég után, amit elvesztettem.
Remélem érted.
Ne mutasd ezt a szomorú arcot, mintha feláldoztak volna (Ne néz így rám, mintha feláldoztak volna)

A könny nem megoldás a bűnre. Mellénk kell állítanunk
a végtelennek tűnő érzések útvesztőjében.
Kire várok?
Ahogy tele firkált egy üres bejegyzést, becsületesebb akarok lenni.
Mitöl akarok megszökni?
Ezt hívod valoságnak?

Miért élek?
Az éjszaka közepén ahogy az emlékeim elhalványodnak
Már nem tudok biztonságosan játszani
De végülis nem mindeki törekszik arra.
Az életemben még olyan sok eltávolítandó érzés van.
Ettöl majd nosztalgikusan érzek.
Üdvözlöm a fájdalmat.

Elnézést kel kérnem. Ah, Sajnálom
De nem tudom jól mondani. Ezért okozok aggodalmat

Minden amit megöleltem.
Minden amit holnap fogok megölelni.
Nem fogom öket elrednezni
Remélem érted. Becsuktam szemeim
De még mindig látok olyan dolgokat amiket nem akarok.

Olyan fölösleges az a szóbeszéd amit legelöször meghallok, és akor mi van?
Ez az arc és te barátok lesztek
Ne hazudj kérlek.
A szívem,ami mélyen izgatott.
Egy szenvedélyes érzés végig fut a testemen.
Voltaképpen számítok valamire.
Ezt hívod te valoságnak.

Miért élek?
Hangosan akarok kiáltani. Hallasz?
Már nem tudok biztonságosan játszani
De már nem mindenki törekszik arra.
Hálás vagyok a kedvességért.
Úgyhogy erőssé akarok válni
Üdvözlök barátokat és ellenségeket is egyaránt.

Hogyan tudom kinyitni a következő ajtót? Gondolkodok.
A szokatlan történet elkezdődött.
Nyisd ki a szemed. Nyisd ki a szemed.

Még sok érzés van az életemban amit ki kel törölnöm
Újra akrok kezdeni mindent, hogy betudjam fejezni azt amit nem tettem meg
Sikerülni fog ÚJRA?

Miért élek?
Hangosan akarok kiáltani. Hallasz?
Már nem tudok biztonságosan játszani
De már nem mindenki törekszik arra.
Hálás vagyok a kedvességért.
Erőssé akarok válni. Nosztalgikusan érzem magam.
Üdvözlöm ezt az ismerős fájdalmat.

NEM ÉN FORDÍTOTTAM, ONII-SAN-É A DICSŐSÉG! ^^

Nagyon szép a dalszöveg, a zene meg istenkirály, én nem bírom abbahagyni. ^^

0 szólás:

Megjegyzés küldése


| Asu-chan | Design by Insight © 2009